Promocja
ikony strona główna dodaj do ulubionych kontakt
Optymalizacja
   Strona główna

   Oferta - pozycjonowanie

   Oferta - hosting

   Oferta - tworzenie stron

   Oferta specjalna

   Klienci

   Załóż serwer

   Pomoc

   Kontakt/Formularz

   Linki

Oferta - tanie pozycjonowanie stron



Reklama internetowa i tanie pozycjonowanie stron

Poniżej przedstawiamy ogólne informacje w jaki sposób pozycjonujemy strony naszych klientów. W ofercie pozycjonowanie jednorazowe i stałe .

Nie wszystkie słowa kluczowe wymagają tzw. stałego pozycjonowania by utrzymać się w wyszukiwarkach na wysokich miejscach (pozycje na 1 i 2 stronie wyników). Wiele haseł mniej konkurencyjnych lub powiązanych z regionem działalności, można wypozycjonować na wysokie miejsca za opłatą jednorazową - pozycje 1-10, efekt utrzyma się bardzo długo. Przykładowe hasła które wypozycjonowaliśmy w ten sposób to np. "meble kuchnne Gdynia", "ogrody Warszawa", "projektowanie wnętrz Wrocław", "fajki wodne", "żaluzje Gdynia", "pensjonat Jastrzębia Góra", "papier Gdynia", "agroturystyka na Kaszubach", "Adblue" "nieruchomości Tychy", "agroturystyka Łeba", "transport Gdynia", "bramy Gdańsk" i kilka setek innych haseł kluczowych związanych z działalnością firm.

Pozycjonowanie jednorazowe jest to idealne rozwiązanie w przypadku fraz kluczowych mało konkurencyjnych, gdy firma dysponuje mniejszym budżetem na reklamę internetową. Pozycjonowanie jednorazowe można odświeżyć co jakiś czas (np. co dwa lata) gdyż z biegiem czasu pozycje mogą nieznacznie spaść (spadki są przeważnie nieduże) - za poprawę pozycjonowania płaci się wówczas już tylko ok POŁOWY ceny nowego pozycjonowania jednorazowego. W przypadku prostszych haseł przeważnie nasi Klienci robią poprawę pozycjonowania raz na 1-2 lata - są także klienci którzy po 3-5 latach od pozycjonowania jednorazowego mają w dalszym ciągu czołowe pozycje - np. hasła typu: "budowa hal", "markizy Gdynia", "hale tenisowe".
Oferta na promowanie jednorazowe poniżej.

Pozycjonowanie stałe w wyszukiwarce Google wskazane jest dla trudniejszych, bardziej ogólnych i konkurencyjnych haseł lub w sytuacji gdy hasła kluczowe niekoniecznie są bardzo konkurencyjne ale klientowi zależy na jak najwyższej pozycji.
Na przykład - jeden klient woli zapłacić tylko za pozycjonowanie jednorazowe (ewentualnie po jakimś czasie zrobić sobie poprawę pozycjonowania za połowę ceny) i zadowalają go pozycja np. 5-15 a innego klienta satysfakcjonuje tylko pozycja 1-5 i gotowy jest ponieść dodatkowe opłaty miesięczne za tzw. pozycjonowanie stałe.
Tak więc czy zdecydować się na stałe, nawet w przypadku mniej konkurencyjnych haseł to już zależy od celu jaki jest założony.
Przy pozycjonowaniu stałym w Google, opłata liczona jest co miesiąc za pozycjonowanie każdego hasła osobno. W ten sposób pozycjonować można jedno lub więcej haseł i znaczący wzrost pozycji można uzyskać już w ciągu ok 2-3 tygodni - jednak przed przystąpieniem do takiego pozycjonowania muszą być spełnione pewne warunki. Pozycjonowanie to możemy zrobić "od razu" dla stron które przynajmniej od kilku miesięcy są widoczne w wyszukiwarce, mają tzw. naturalne linkowanie i są już teraz po tych wybranych hasłach (które miały by być pozycjonowane) w granicach pozycji np. ok 1-70. Wysokość opłaty uzależniona jest od konkurencyjności danego hasła kluczowego - przeważnie od 20 do 100 zł netto/msc (ok 70% pozycjonowanych przez nas haseł/fraz mieści się w tym przedziale cenowym).
Gdy hasła miały by mieć pozycjonowanie stałe ale strony nie ma po tych hasłach w granicach pozycji ok 1-70, lub jest to całkowicie nowa strona internetowa to zalecane jest najpierw pozycjonowanie jednorazowe wg. oferty poniżej i dopiero po jednorazowym pozycjonowaniu można zdecydować się na stałe pozycjonowanie za opłatą miesięczną (już tylko dla wybranych najważniejszych haseł). Pozycjonowanie to nazywa się stałe ale Pańswto mogą z niego w dowolnym czasie zrezygnować (wypowiedzenie 1 msc) - nie wiążą się Państwo z nami żadną długoterminową umową. W dowolnym miesiącu można ze stałego pozycjonowania zrezygnować - lub zamówić je sobie np. tylko w wybranych okresach, np w sezonie turystycznym dla haseł sezonowych np. "spływy kajakowe", "kwatery Gdynia".


W praktyce pozycjonowanie odbywa się głównie wg 3 sposobów:
1. Klient decyduje się na pozycjonowanie jednorazowe na ok 10-15 haseł i w przypadku mniej konkurencyjnycyh haseł takie pozycjonowanie strony wystarczy. Efekt końcowy to pozycje na pierwszej i drugiej stronie wyników na wszystkie lub wiekszość fraz kluczowych. Na pozycjonowaniu jednorazowym klient zakańcza współprace z nami i jeżeli jest taka potrzeba to kontaktuje się z nami po kilku miesięcach lub np. po roku w celu odświeżenia pozycjonowania gdyż z czasem pozycje troszeczkę mogą spaść - przy poprawie pozycjonowania płaci się ok. połowy ceny nowego pozycjonowania.

2.. Klient decyduje się na pozycjonowanie jednorazowe na ok 10-15 haseł. Po tym jednorazowym pozycjonowaniu wybiera sobie np 1-5 najważniejszych haseł i na nie zleca nam dodatkowo tzw. stałe pozycjonowanie, tak by pozycje były jak najwyższe przez cały czas. Płaci się wówczas określoną opłatę miesięczna za każde z wybranych haseł.

3.. Klienta interesuje pozycjonowanie stałe i hasła o które pyta należą do mocno konkurencyjnych. Wówczas proponujemy takie stałe pozycjonowanie (z którego dowolnym miesiącu można zrezygnować). W przypadku gdy strona już teraz jest po tych wybranych hasłach w granicach pozycji 1-70 to można je zacząć wykonywać od razu. W przypadku gdy jest to stosunkowo nowa strona i nie ma jej w granicach pozycji 1-70 to zalecane jest najpierw pozycjonowanie jednorazowe wg. oferty przedstawionej na stronie a dopiero póżniej stałe dla wybranych najważniejszych dla klienta haseł.


Ogólna oferta na jednorazowe pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach (inaczej: plasowanie lub popoularyzacja stron) na ok 10-15 haseł/fraz kluczowych:
Reklama internetowa - jeżeli chodzi o reklamę w internecie to niewątpliwie największe korzyści przyniesie Państwu wysoka pozycja w wyszukiwarkach a zwłaszcza w wyszukiwarce Google, gdyż jest to wyszukiwarka która ma zdecydowanie największy udział na polskim rynku wyszukiwarek (po nie jest Bing, Yahoo). Dlatego nasze pozycjonowanie stron internetowych skupione jest głównie na wyszukiwarce Google i wysoka pozycja strony w Google jest dla nas głównym celem. Pozycjonowane przez nas strony pokazują się wysoko także w innych polskich wyszukiwarkach i katalogach, takich jak: Katalog Onet, Katalog Interia, Katalog WP. Koszt rejestracji strony w ponad 600 katalogach oraz jej pozycjonowanie w Google (wyszukiwarka Google działa też w innych portalach i serwisach tematycznych np: wp, onet, interia, gazeta.pl itp) - jest w granicach kwoty: 1000 - 2000 zł netto.

Co do spodziewanych efektów to póki nie znamy słów kluczowych ani adresu strony do pozycjonowania możemy przyjąć ogólne założenie:
  Google - pozycje na 1-2 stronie wyników
  Onet, Interia - serwisy te korzystają z wyszukiwarki Google więc efekt powinien być taki sam jak w google.pl

Czas oczekiwania na efekty:
  Google - czas oczekiwania na ostateczny efekt pozycjonowania (czyli najwyższe pozycje) trwa przeważnie od 3 do 7 miesięcy
  Onet, Wp, Interia - podobnie jak w Google
  W pozostałych wyszukiwarkach i katalogach (które nie mają zbyt dużego znaczenia) strona powinna pokazać się w terminie od 4 dni do ok 200 dni. Z części z nich przyjdą do Państwa potwierdzenie na pocztę email

Co do spadku pozycji to bardzo dużo zależy od branży i haseł kluczowych. Dla tych mniej konkurencyjnych takie tanie pozycjonowanie jednorazowe z możliwością poprawy co kilka miesięcy wystarczy, a hasła bardziej ogólne i konkurencyjne mogą po jednorazowym pozycjonowaniu wymagać takiego dodatkowego pozycjonowania stałego by utrzymać się w czołówce wyników - płatność miesięczna za pozycjonowanie każdego hasła jest liczona osobno. Tak więc stałe pozycjonowanie to dodatkowa usługa i wskazana jest w przypadku niektórych haseł kluczowych gdzie jest bardzo duża konkurencja. Stałe pozycjonowanie jest to pozycjonowanie za opłatą miesięczną z którego w dowolnym czasie można zrezygnować (wypowiedzenie 1msc) ale póki będziemy zajmować się pozycjonowaniem to strona będzie na czołowych pozycjach.
Reklama w internecie poprzez stałą usługe dotyczy głównie Google i można je robić juz tylko na jedno najważniejsze hasło kluczowe - jest to koszt przeważnie w granicach 20-100 zł netto/miesiąc za hasło lub frazę kluczową. Usługa stałego pozycjonowania jest wskazana w przypadku niektórych haseł kluczowych (tych mocno konkurencyjnych) - w dalszym ciągu jest jednak wiele haseł gdzie usługa stała nie jest konieczne.


Jeżeli zainteresowała Państwa oferowana przez nas reklama w internecie to prosimy o przygotowanie listy około 10-15 słów kluczowych, które odpowiadają działalności Państwa firmy i po których to strona miała by pojawiać się na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach. Słowa kluczowe mogą również stanowić frazy składające się z dwóch lub trzech wyrazów (np. produkcja mebli). Listę słów kluczowych prosimy ułożyć w taki sposób, aby rozpoczynały ją te najważniejsze - hasła kluczowe nie powinny być zbyt ogólne i muszą bezpośrednio odpowiadać temu co jest na stronie.

W cenę za jednorazowe pozycjonowanie stron wliczone jest:
  Optymalizacja czyli przygotowanie strony do pozycjonowania, by miała wysokie pozycje     będą konieczne pewne drobne zmiany w kodzie strony jest to tzw. optymalizacja.
  Rejestracja (ponad 600 wyszukiwarek i katalogów) i pozycjonowanie strony internetowej.
  Wysłanie raportów z Google.pl z pozycją na określone hasło kluczowe.

Płatności:
Opłata za pozycjonowanie stron wg oferty powyżej jest opłatą jednorazową. Płatność za pozycjonowanie jednorazowe podzielona jest na dwie części. Każda następna poprawa pozycjonowania którą można sobie zamówić np. raz na pół roku lub raz na rok to około połowy ceny nowego pozycjonowania.

Po pozycjonowaniu jednorazowym klient ma do wyboru:
Dla haseł konkurencyjnych wskazane jest póżniejsze ich stałe pozycjonowanie. W przypadku haseł mniej konkurencyjnych można zaprzestać na pozycjonowaniu jednorazowym i ewentualnie jak będzie taka potrzeba to w póżniejszym okresie można zrobić poprawę pozycjonowania (płaci się wówczas juz tylko połowę aktualnej ceny nowego pozycjonowania jednorazowego).
Skuteczna reklama internetowa - serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu z nami.

Co to jest pozycjonowanie?
Optymalizacja strony i jej rejestracja w wyszukiwarkach oraz katalogach jest bardzo dobrą metodą zaistnienia strony w sieci. Porównując tą usługę do linków sponsorowanych , pozycjonowanie strony internetowej to metoda znacząco tańsza. Pozycjonowanie (inaczej zwane popularyzacja stron) to obecnie najlepsza promocja stron w internecie.

Czym jest hosting?
Usługa polegająca na udostępnieniu przestrzeni dyskowej serwera dla innych internautów. Jest to usługa dająca możliwość opublikowania własnej witryny w internecie.
Copyright by ComWeb
Główna | Pozycjonowanie | Hosting | Tworzenie stron | Oferta specjalna | Klienci | Załóż serwer | Pomoc | Kontakt | Linki